Verslag bestuursvergadering van 06-04-2023.
De voorzitter opent de vergadering om 20.00 u. Hij heet allen hartelijk welkom. De agenda wordt vastgesteld.
Notulen:
De notulen worden zonder opmerkingen goedgekeurd. De voorzitter bedankt Kees voor de opstelling ervan.
Begroting:
De resultaten van 2022 kwamen na de definitieve opmaak wat negatiever uit de bus dan begroot. Dat had te maken met de aanschaf van 2 nieuwe tafels en meer zaalhuur en meer kosten van het clubblad.
Als alles volgens de begroting voor 2023 verloopt zal dat een positief resultaat opleveren.
Uitje:
Er zal dit jaar weer een uitje voor alle leden plus partners gehouden worden. De datum voor het daarvoor is gepland op za. 17 juni. We gaan we bowlen in de Zeelandhallen. Het is bedoeld voor leden en partners.
Competitie:
Helaas is ons eerste team terug getrokken uit de competitie. Dit vanwege ziekte en stoppen van een lid. Daardoor kan ook voor de komende competitie dat team niet meer samengesteld worden. Heel erg jammer allemaal.
Team 2 die in een poule van 7 teams zitten staat op de veilige 4e plaats in de promotiepoule in de 4e klas en kan dus gaan strijden om nog hoger op te schuiven. Zij blijven so wie so in deze klas.
Team 3 staat in de gevarenzone. Omdat ze vijfde staan in de 6e klas moeten ze nog een plaatsje stijgen om geen degradatiewedstrijd te moeten spelen, met de kans om alsnog te degraderen. Met nog 3 wedstrijden te gaan is dat dus afwachten.
Van de seniorenteams zijn er vanwege het terug trekken van T1 nog maar twee over. De samenstelling daarvan is onveranderd en blijven uit dezelfde spelers bestaan als voorheen.
T1 wordt nu: Jan, Youri, Rienk.
T2 wordt nu: Vincent, Kees, Alexander, Ad, Jaap.
Mid Zeeuwse:
De Midden Zeeuwse Kampioenschappen gaan dit jaar weer door. Ze zullen worden gehouden op 20 mei en Youri gaat het met behulp van enkele anderen verzorgen. Het zal plaatsvinden op 20 mei. Ook de prijzen zullen door Youri worden verzorgd. De uitnodigingen zijn naar verenigingen en privé personen verstuurd.
Er zijn minimaal ca. 30 deelnemers nodig om alles te organiseren
Bestuurswisseling:
Dit jaar is Youri aan de beurt van aftreden. Hij wil zich voor een volgende periode weer kandidaat te stellen.
Koen heeft aangegeven dat hij definitief wil stoppen als bestuurslid. Ook Herbert is dezelfde mening toegedaan, zodat er 2 nieuwe leden in het bestuur moeten komen.
Op de ledenvergadering zal een stemming gehouden worden voor de nieuwe bestuursleden.
Vakantieperiode:
De vakantieperiode en de uren zaalhuur worden vanaf dit jaar per kalenderjaar opgegeven aan de Gemeente. De totale uren per weekzijn 5 uren. Op de dinsdagen 3, uren en op de vrijdagen 1,5 uren, met dien verstande dat tijdens de competitiewedstrijden er 4,5 extra uren bij komen
We huren de zaal vanaf januari tm juni en daarna weer na de vakantie en beginnen omstreeks half augustus.
De openings- en sluitingstijden zijn te zien op de website bij ‘Sleuteldienst / Zaal open.
Om 22.30 u. sluit de voorzitter de vergadering en bedankt iedereen voor hun inzet en Kees voor gastvrijheid en versnaperingen.